Reklamní a dárkové předměty.
Dárky pro klienty, obchodní partnery a zaměstnance aneb každoroční shon.
To je věc, kterou řeší většina firem každý rok v celé republice i v zahraničí, někteří zavčasu, někteří na poslední chvíli na konci roku.
Otázkou je, jak je nejvhodněji prezentovat firmu a komu jaký dárek věnovat.
Reklamní předměty můžeme rozdělit do několika skupin dle účelu a ceny.
Nejlevnější, takzvané „rozdávačky za kačku“, to jsou opravdu základní a nejlevnější reklamní předměty, co na trhu jsou. Můžete mít kvantitu za málo peněz, ale moc užitku tyto předměty neudělají. Většinou se hodí na hromadné akce, kde každý účastník dostane dárek od partnerů akce, většinou s jejich logem, které pak vezme a odloží, případně je jednou použije a při tomto použití doslouží. Co si pak jako obdarovaný pomyslím? Pěkný šunt…? Logo firmy na takovém předmětu si radši nechci pamatovat.
Do druhé skupiny, řekněme střední třídy reklamních a dárkových předmětů můžeme zařadit výrobky, které jsou lépe zpracovány, plní po určitou dobu svůj účel a působí lepší dojem na obdarovaného. S takovým dárkem je spokojen téměř každý, ještě když daná věc má přídavnou hodnotu, jako třeba použití doma, v autě, na cestách, dovolené… Takové věci vám mohou udělat reklamu v půlce světa. Jsou určeny většinou pro zaměstnance firem, a širokou klientelu.
Třetí skupinu tvoří takzvané byznys dárky. Nejčastěji se věnují vyšším manažerům významných klientů, majitelům firem. Jde o věci, které mají svou hodnotu, pěkné dárkové balení, perfektní kvalitu zpracování, opravdu dlouho dokáží sloužit a hlavně reprezentují. Například dostanete li od někoho značkové kvalitní pero, tak ho neodložíte do šuplíku, ale budete ho nosit a používat, přeci jen, kdo by si nedělal poznámky Parkerem, nebo Watermanem, že?
A otázka na závěr. Jaký je nejlepší poměr mezi cenou a přidanou hodnotou daného reklamního dárku? To musí zvážit každý sám. Ale vlastní zkušenosti doporučuji trochu více zainvestovat a obdarovat klienty něčím lepším. Ve výsledku to přinese větší užitek a zisk.
Osobně doporučuji se osobně sejít, dát si dobrou kávu, v klidu si popovídat a ujasnit si komu co chceme věnovat, v jaké cenové hladině a jaký mají reklamní dárky plnit účel. Na základě toho můžeme klientům doporučit určitý výběr reklamních předmětů z naší nabídky, samozřejmě s možností brandu a pak je již na rozhodnutí klienta zdali využije naše doporučení a nebo budeme hledat jiné alternativy.
Některé lepší reklamní předměty z naší nabídky si můžete prohlédnout v našem interaktivním katalogu ZDE.
Nabídka reklamních a dárkových předmětu je opravdu veliká, listovat katalogy je opravdu na dlouhé zimní večery a čas všech je drahý. Nenechávejte realizaci na poslední chvíle, doba dodání se od září z důvodu poptávky prodlužuje a 14 před vánočními svátky se realizace opravdu nestihne.
Pojďme se sejít nyní a v klidu probrat možnosti. Rádi vás uvítáme v našem showroomu v Brně na Pekařské 13, nebo v Pardubicích. Případně rádi dorazíme za vámi do firmy.
Milan Roudný – jednatel SKY Promotion.